Валерій Геєць
Модернізація в системі «суспільство – держава – економіка»
Журнал європейської економіки, Том 13, Номер 3, Вересень 2014, с 221-235
JEL: A13, P20 | Повний текст (PDF) |
Ключові слова Модернізаційні перетворення, національні держави, постмодернізаційна модель, суспільна свідомість, знання, розум, моральність, людський капітал, соціальна держава, ступінь державної присутності, державний і суспільний контроль. |
Р. Бойд Джонсон
Культурна компетентність в Україні
Журнал європейської економіки, Том 13, Номер 3, Вересень 2014, с 236-247
JEL: O15 | Повний текст (PDF) |
Ключові слова Міжкультурна комунікація, культурна компетентність (CQ), міжкультурна взаємодія, Шкала культурної компетентності (CQS), замінність. |
Олена Булатова
Потенціал розвитку трансконтинентальної інтеграції
Журнал європейської економіки, Том 13, Номер 3, Вересень 2014, с 248-272
JEL: F20, F50 | Повний текст (PDF) |
Ключові слова Глобальна регіоналізація, регіональна інтеграція, регіоналізація, трансконтинентальна інтеграція, регіональні інтеграційні об’єднання, моделі розвитку регіональної економічної інтеграції. |
Євгеній Куриляк
Кластеризація: європейський досвід і його імплементація в Україні
Журнал європейської економіки, Том 13, Номер 3, Вересень 2014, с 273-295
JEL: O14, O31 | Повний текст (PDF) |
Ключові слова Інноваційна економіка, інновація, кластер, локальна виробнича система, науковий парк. |
Надія Резнік
Соціальна відповідальність бізнесу: сутнісно-теоретичні аспекти
Журнал європейської економіки, Том 13, Номер 3, Вересень 2014, с 296-303
JEL: M14, L26 | Повний текст (PDF) |
Ключові слова Соціальна відповідальність, підприємницька діяльність, механізм, АПК, партнерство. |
Микола Матвіїв
Формування концепції гостинності в інноваційному маркетингу послуг ресторанних підприємств
Журнал європейської економіки, Том 13, Номер 3, Вересень 2014, с 304-324
JEL: M31, L83 | Повний текст (PDF) |
Ключові слова Гостинність, європейські стандарти продуктів харчування, інноваційний маркетинг, маркетинг-мікс ресторанних послуг, молекулярна кухня, ресторанне господарство. |
Олена Карась
Таргетинг – один із видів стратегічної реклами
Журнал європейської економіки, Том 13, Номер 3, Вересень 2014, с 325-333
JEL: M31, L83 | Повний текст (PDF) |
Ключові слова Таргетинг, реклама, сегментація, маркетинг, цільовий ринок. |